E-ügyintézés

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény valamit az annak végrehajtásáról és az elektronikus ügyintézés részletszabályairól szóló 451/2016. (XII. 19.) Korm. előírásai alapján a Pázmány Péter Katolikus Egyetem önálló szabályzatban rendelkezik az elektronikus ügyintézésről és információ átadásról.

Biztonságos elektronikus kapcsolattartásra szolgáló elektronikus elérhetőség:

Intézmény neve: Pázmány Péter Katolikus Egyetem
Hivatali Kapu ügyintézés központi e-mail címe: ppke_hkp@ppke.hu
KRID: 538612340

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem közhiteles nyilvántartást nem vezet.

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem automatikus információátadási felületet nem működtet.

A Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információátadási Szabályzata ITT érhető el.

Felhívjuk Hallgatóink figyelmét, hogy a Hivatali Kapu központi e-mail címe kizárólag az E-ügyintézési törvény hatálya alá tartozó szervekre vonatkozik. Az ezen a csatornán keresztül érkező Hallgatói és egyéb megkeresésekre nem áll módunkban válaszolni, ezért az ilyen tartalmú leveleket kérjük a téma szempontjából illetékes - kari vagy egyetemi - szervezeti egységhez címezzék! Intézményünk szervezeti egységeiről, és az ügyintézés menetéről részletesebben központi honlapunkon, illetve az egyes karaink honlapjain tájékozódhatnak.

x