Tantárgy adatlapja
A nyelvi stílusgyakorlatok, a spontán és tervezett beszédhelyzetek a megszerzett tudás sajátos árnyaltabb, a megszokottól eltérő használatára ösztönöz. A személyes nyelvhasználat, nyelvi stílus kialakítása kerül középpontba a szóbeliség műfajainak gyakorlása révén. |
A 2–5 legfontosabb kötelező, illetve ajánlott irodalom (jegyzet, tankönyv) felsorolása bibliográfiai adatokkal (szerző, cím, kiadás adatai, (esetleg oldalak), ISBN) |
Blanche-Benveniste-C, .Jeanjean, Le français parlé, Paris, Didier, 194 old., 2000, ISBN 978-2864601067. Bernadette Chovelon, Marie Barthe, Expression et style, Grenoble, PUG, 2002. ISBN 978-2-7061-1500-3 A l'écoute du français parlé, Paris, Nathan-INA, 1982, ISSN: ND-926. K. F. Weiss, Jeux et activités communicatives dans la classe de langue, Paris, Hachette, 194 old., 1983, ISBN 2-01-015788-5. |
Azoknak az előírt szakmai kompetenciáknak, kompetenciaelemeknek (tudás, képesség stb., KKK 7. pont) a felsorolása, amelyek kialakításához a tantárgy jellemzően, érdemben hozzájárul |
a) tudása Ismeri az adott nyelvre jellemző szóbeli kommunikációs műfajok nyelvi és kulturális jellemzőit. b) képességei Képes az adott nyelvre jellemző szóbeli kommunikációs formákat művelni, világosan és hatékonyan kommunikálni. |