Tantárgy adatlapja
Ezeken az órákon a hallgatók a foglalkozásokat vezeto biblioterapeuták által választott irodalmi muvek feldolgozásán keresztül saját élményt szereznek a biblioterápiás foglalkozás mibenlétérol. Az önismereti folyamat során saját személyes élettapasztalataikat, élményeiket, érzéseiket, konfliktusaikat, esetleges problémáikat hozzák be a csoportba, és dolgozzák fel. A saját élményu üléseken két biblioterapeuta vesz részt, egyikük a foglalkozást vezeti, a másik jegyzokönyvez. A hallgatóknak ilyen módon alkalmuk nyílik átélni és megérteni saját lélektani muködésüket, a fejlodési-változási folyamatokat, megtapasztalhatják az irodalomterápiás csoportban való részvétel szabályait és dinamikáját. A vezeto biblioterapeuták ugyanakkor mintát nyújtanak az ülés megtervezésére, a háttéranyag elkészítésére, az irodalmi mu elemzésére és az ülés levezetésének módjára. |
A 2–5 legfontosabb kötelező, illetve ajánlott irodalom (jegyzet, tankönyv) felsorolása bibliográfiai adatokkal (szerző, cím, kiadás adatai, (esetleg oldalak), ISBN) |
Azoknak az előírt szakmai kompetenciáknak, kompetenciaelemeknek (tudás, képesség stb., KKK 7. pont) a felsorolása, amelyek kialakításához a tantárgy jellemzően, érdemben hozzájárul |
pl.: a) tudása -……. -…….. b) képességei -……. -…….. |