Tantárgy adatlapja

Tárgy neve: Játékelmélet és hálózati alkalmazásai
Tárgy kódja: P-ITMAT-0017
Óraszám: N: 2/0/0, L: 0/0/0
Kreditérték: 3
Az oktatás nyelve: magyar
Követelmény típus: Kollokvium
Felelős kar: ITK
Felelős szervezeti egység: Pázmány Péter Katolikus Egyetem Információs Technológiai és Bionikai Kar
Tárgyfelelős oktató: Dr. Csercsik Dávid
Tárgyleírás:

A kurzus a játékelmélet alapvető fogalmaiba ad betekintést, és demonstrálja a megközelítési módok hálózati alkalmazását mérnöki rendszerek esetén.A fő tárgyalásra kerülő témakörök a következők: Bimátrix és evolúciós játékok, kooperatív játékok, párosítási problémák, egyensúly-fogalmak, osztozkodáselmélet és szavazási problémák. A bemutatott alkalmazási példák az energetika és a telekommunikáció témaköréhez kötődnek.

 

 

A tárgy az alábbi képzéseken vehető fel

mérnökinformatikus BSc IANI-MI alapképzés (BA/BSc/BProf) Nappali magyar 7 félév ITK
molekuláris bionika mérnöki BSc IANI-MB alapképzés (BA/BSc/BProf) Nappali magyar 7 félév ITK
Széchenyi 2020 - Magyarország Kormánya - Európai Unió, Európai Regionális Fejlesztési Alap - Befektetés a Jövőbe