Tantárgy adatlapja
Kötelező irodalom: Hauser,
Gerard A., Civil társadalom és
nyilvánosság, In: Szabó Márton – Kiss Balázs – Boda Zsolt (szerk.):
Szövegváltozatok a politikára. Nyelv, szimbólum, retorika, diskurzus, 2000,
478-500, ISBN 9780789034014 Buda
Béla-Sárközy Erika (szerk): Közéleti kommunikáció, Budapest, Akadémiai Kiadó.
2001, 13-50, ISBN 9789630578349 Kiss Balázs, Kampány és tabloidizáció. A perszonalizáció jelensége, In:
Sárközy Erika – Schleicher Nóra (szerk.): Kampánykommunikáció,
Budapest, Akadémiai, 2003, 9-41, ISBN 9630580314 Mazzoleni,
Gianpietro, Politikai kommunikáció,
Budapest, Osiris, 2002, 13-73, 123-144, ISBN 9633892279 Peters,
Bernhard, A nyilvánosság jelentése, In: Angelusz-Tardos-Terestyéni (szerk.):
Média, nyilvánosság, közvélemény. Budapest, Gondolat, 2007, 610-614, ISBN
9789639610934 Ajánlott
irodalom: Breton,
Philippe, A manipulált beszéd,
Budapest, Helikon, 2000, 15-61., ISBN 9632086767 Kiss Balázs – Boda Zsolt, Politika az interneten, Budapest, Századvég, 65-108., 144-181.,
ISBN 9637340106 Newman. Bruce
I., Politikai marketing mint
kampánystratégia, Budapest, Bagolyvár, 1999, ISBN 9639197564 Norris, Pippa, Angyali
kör? A politikai kommunikáció hatása a posztindusztriális demokráciákra,
Budapest, Médiakutató 2001/3. http://www.mediakutato.hu/cikk/2001_03_osz/01_angyali_kor/05.html?q=Pippa+Norris#Pippa+Norris |