Tantárgy adatlapja

Tárgy neve: Reklámpszichológia
Tárgy kódja: BMNPS19500M
Óraszám: N: 0/2/0, L: 0/0/0
Kreditérték: 3
Az oktatás nyelve: magyar
Követelmény típus: Gyakorlati jegy
Felelős kar: BTK
Felelős szervezeti egység: Pszichológiai Intézet
Tárgyfelelős oktató: Kővágó Pál Lajos
Tárgyleírás:

A tantárgy célja, hogy gyakorlati példák segítségével bemutassa a reklámpszichológiai elméleti  megközelítéseket a reklámozáshoz kapcsolódóan, valamint lehetővé teszi a tárgyi ismeretek alkalmazását, közvetlen felhasználását a marketing munkában.

A főbb témakörök: termékfejlesztés, márka menedzsment, média, reklám tervezés.

A 2–5 legfontosabb kötelező, illetve ajánlott irodalom (jegyzet, tankönyv) felsorolása bibliográfiai adatokkal (szerző, cím, kiadás adatai, (esetleg oldalak), ISBN):

Kötelező irodalom:

Izsó, Lajos – Becker, György: Termékélmény 2010. Akadémiai Könyvkiadó. ISBN 9789630589802

Bovee, C. L.: Contemporary Advertising; Student Guide.  / Hardcover / Published 1996 – 2006. ISBN 0256184143

Ajánlott irodalom:

Thaler R.C., Sunstein, R.H.: (2011) Nudge  Manager Könyvkiadó kft. ISBN 9789639912236

 

A tárgy az alábbi képzéseken vehető fel

pszichológia BMNB-XPS mesterképzés (MA/MSc) Nappali magyar 4 félév BTK
Széchenyi 2020 - Magyarország Kormánya - Európai Unió, Európai Regionális Fejlesztési Alap - Befektetés a Jövőbe