Tantárgy adatlapja
A kurzus célja, hogy a vezetés tervezéséhez
szükséges elméletekkel megismertesse a hallgatókat, ismereteket közöl a
tervezés tagolási lehetőségeiről,a tervek típusairól, hierarchiájáról és
bevezet a vezetés tervezésének és elemzésének módszertanába annak érdekében,
hogy a hallgatók képesek legyenek a vezetéshez szükséges tudás bővítésére és
kompetenciák fejlesztésére, a különböző módszerek gyakorlati alkalmazására. |
A 2–5
legfontosabb kötelező, illetve ajánlott irodalom (jegyzet,
tankönyv) felsorolása bibliográfiai adatokkal (szerző, cím, kiadás adatai,
(esetleg oldalak), ISBN) |
Nábrádi András – Pupos Tibor
(szerk): A stratégiai és üzleti tervezés gyakorlata. Szaktudás Kiadó Ház,
2010, 118 o., ISBN: 978 963 9935 40 2 Balaton Károly – Tari Ernő
(szerk): Stratégiai és üzleti tervezés. Aula Kiadó, 2007, 179 o., ISBN:
9789639698321 Csath Magdolna: Stratégiai
tervezés és vezetés a 21. században. Nemzeti Tankönyvkiadó, 2004, 355 o.,
ISBN: 963 19 5251 7 Cohen, William A.:
Marketingtervezés. Akadémiai Kiadó, 2010, 430 o., ISBN: 9789630587396 |