Tantárgy adatlapja
A gyakorlat során a hallgatók megismerkednek a
strukturált gyakorlatok típusaival, hatásmechanizmusaival, alkalmazási
lehetőségeivel. Világossá válik számukra, hogy hogyan válasszák ki és
illesszék be ezeket a foglalkozások menetébe, illetve, hogy milyen arányban
egészítsék ki velük az alapvetően kötetlen beszélgetésekre épülő
biblioterápiás munkát. |
A 2–5 legfontosabb kötelező,
illetve ajánlott irodalom (jegyzet,
tankönyv) felsorolása bibliográfiai adatokkal (szerző, cím, kiadás adatai,
(esetleg oldalak), ISBN) |
RUDAS J. (1997): Delfi
örökösei, Gondolat-Kairósz Kiadó, Bp. ISBN: 9789639771031
e="font-size:12.0pt;font-family:
"Times New Roman",serif;mso-fareast-font-family:"Times New Roman";mso-fareast-language:
HU">RUDAS, János (szerk.): Önismereti
csoportok, Animula, Bp. ISBN: 9799634081271 YALOM I. D. (2001): A
csoportpszichoterápia elmélete és gyakorlata, Animula, Bp. ISBN: 9789638611581 BENEDEK,
László (1992): Játék és
pszichoterápia. Animula, Bp. ISBN: 9639410152 BÚS, I.
(szerk.) (2003): Játékok a személyiség- és közösségfejlesztés
szolgálatában, PTE, Illyés Gyula Főiskolai Kar, Szekszárd, ISBN: 9637305211 GÖNCZI K.
(2006): Önismereti játékok gyűjteménye
2. Pedellus, Debrecen, ISBN: 9789639612082 |
Azoknak az
előírt szakmai kompetenciáknak, kompetenciaelemeknek (tudás, képesség stb., KKK 7.
pont) a felsorolása, amelyek
kialakításához a tantárgy jellemzően, érdemben hozzájárul |
Biblioterápiás
csoport önálló vezetéséhez szükséges kompetenciák. |