Tantárgy adatlapja
A gyakorlat során a hallgatók megismerkednek a strukturált gyakorlatok típusaival, hatásmechanizmusaival, alkalmazási lehetőségeivel. Világossá válik számukra, hogy hogyan válasszák ki és illesszék be ezeket a foglalkozások menetébe, illetve, hogy milyen arányban egészítsék ki velük az alapvetően kötetlen beszélgetésekre épülő biblioterápiás munkát.
A 2–5 legfontosabb kötelező, illetve ajánlott irodalom (jegyzet, tankönyv) felsorolása bibliográfiai adatokkal (szerző, cím, kiadás adatai, (esetleg oldalak), ISBN):
RUDAS J. (1997): Delfi örökösei, Gondolat-Kairósz Kiadó, Bp. ISBN 9789639771031
RUDAS, János (szerk.): Önismereti csoportok, Animula, Bp. ISBN: 9799634081271
YALOM I. D. (2001): A csoportpszichoterápia elmélete és gyakorlata, Animula, Bp. ISBN 9789638611581
BENEDEK, László (1992): Játék és pszichoterápia. Animula, Bp. ISBN 9639410152
BÚS, I. (szerk.) (2003): Játékok a személyiség- és közösségfejlesztés szolgálatában, PTE, Illyés Gyula Főiskolai Kar, Szekszárd, ISBN 9637305211
GÖNCZI K. (2006): Önismereti játékok gyűjteménye 2. Pedellus, Debrecen, ISBN 9789639612082
Azoknak az előírt szakmai kompetenciáknak, kompetenciaelemeknek (tudás, képesség stb., KKK 7. pont) a felsorolása, amelyek kialakításához a tantárgy jellemzően, érdemben hozzájárul:
Biblioterápiás csoport önálló vezetéséhez szükséges kompetenciák.