Tantárgy adatlapja
A hallgatók megismerkednek a funkcionális francia nyelv azon kifejezéseivel és szerkezeteivel, melyeket a gazdasági szakanyagokban olvashatnak, a rádióban és a televízióban hallhatnak. Elsajátítják a gazdasági-üzleti levelezés legfontosabb szabályait, megtanulnak francia nyelven önéletrajzot írni, kísérőlevelet szerkeszteni, pályázatokat készíteni. Specifikus szókincsük bővül a mindennapi gazdasági tranzakciókban használt szavakkal és kifejezésekkel. |
A 3-5 legfontosabb kötelező, illetve ajánlott irodalom (jegyzet, tankönyv) felsorolása bibliográfiai adatokkal (szerző, cím, kiadás adatai, oldalak, ISBN) |
LE GOFF , Claude, Le nouveau French for business, Le français des affaires, Paris, Les Editions Didier, 2000, ISBN 2-278-04408-7 OU DOT , Simone, GOBERT , David L., La France, culture, economie, commerce, Prospect Heights, Waveland Press, 1992, ISBN 0-881-33692-0 DANY , Max, LALOY , Jean-Robert, Le Français de l'hôtellerie et du tourisme, Hachette, Paris, 1993, ISBN 2-01-020925-7 |